Daily Archives: June 3, 2009

mengapa sukar berterus terang?

mengapa ya sukar untuk seseorang itu untuk berterus terang?

entah. orang lain, aku tak tahu. tapi aku akui, sangat2 akui. aku ni sangat sukar berterus terang orangnya. bukan aku taknak. cuma aku memang tak geti. susah sangat. kadang2 untuk sampaikan or cite satu benda yang ringkas, aku terpaksa pusing jauh. dan x jarang juga, da pusing2 pun kadang2 x tersampai juga pe yg nak disampaikan. haha

entahla. kadang2, sebab aku takut, aku akan aibkan sesapa. aku sedar aku ni x baik mana. tapi untuk mengaibkan orang len, seboleh2nya aku x mahu lakukan.

entahlah.

entahlah.

(aku minta maaf. kekurangan aku. maaf aku sedar aku semakin menyulitkan harimu. smoga ALLAH selalu melindungi dan merohmatimu.)

<rkukaudya>

1 Comment

Filed under catatan rkukaudya