terima kaseh tuhan…

bismillaaah…

TUHAN. terima kaseh Tuhan… terima kaseh untuk semuanya.

terima kaseh untuk semalam n hari ini.

terima kaseh.

em…..xkesahlah if aku kena bayar untuk balas sume kebaikan-MU. aku redo. ensha ALLAH. satajiduny ensha ALLAHu minas sobireen.

air laici-nyam nyam

he. sakit2 ni mula la nak minum air laici. em…bestnya kalau dapat minum air laici yg ada buah laici kat dalam tin tu. tapi xde, air kotak pun jadi la. dulu2, masa kecik2, xtau nape, if demam je aku minum air laici. he. mak kata leh sejukkan badan. (so, berpegng dengan kata2 azimat mak la dulu2 tu.haha) em. lagi satu…sakit2 ni mula la tringat ayam goreng. he. ni if adek baca mesti dia gelak. n mesti dia cakap gini ‘ tak habis2 dengan ayam la akak ni!’ hahaha ;=p

terima kaseh Tuhan, andai ini bayarannya. aku terima dengan hati yg rela! ;=)

<rkukaudya>

2 Comments

Filed under catatan rkukaudya

2 responses to “terima kaseh tuhan…

  1. aduhai. kamu, sakit pe sis? sedapnya laici. tapi mango lagi best. :p

    p/s: persis upin ipin, teringat ayam goreng~

  2. ila

    salam ya ukhti..

    smg sentiasa dlm rahmat Allah.. =) (laici&ayam goreng)mg dpt lah ape yg diidamkan.hehe.

    salam perjuangan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s