iklan solat (arabic)

salam
aku jumpa video eklan ni masa aku godeh2 tenet smalam. bagusnya klo eklan pesen2 gini ada ditayangkan kat malaysia. n buat petama kalinya aku berjaya ‘paste’kan kat blog ni. (almaklum la…aku memang tak terer bab2 tenet ni) alhamdulillah berjaya akhernya. kita memang kena berani mencuba n tidak cepat putus asa n mengalah dalam hidup kan? he :=p

apa yg nak disampaikan melalui eklan ni mudah je, bila mua’zzin da laungkan azan, tanda waktu untuk kita bertemu dengan kekasih kita telah tiba, maka terhenti la smua kerja2 lain. kerna takde perkara2 yang lebih utama dari pertemuan dengan-NYA. macam mereka2 yang tengah mabuk cinta, walau betapa bz pun klo tetiba dapat kol dari yang dicintai n dirindui, kalian rasa apa yang mereka wat? teruskan je keje mereka n biakan tepon tu berdering? he…

<b.lanun>

1 Comment

Filed under peringatan

One response to “iklan solat (arabic)

  1. salam… tq atas comment ynag d berikan. ana amat menghargainya..moga bertambah cinta kita kepada yang Maha Esa. moga iman kita terpelihara..ameen…jenguklah ke blogs ana jika ada kelapangan…berilah teguran jika ada ana tersilap dalam perkataan. sahabat yang baik adalah cermin kepada sahabatnya.
    ana mendoakan semoga uslub dakwah yang releven ini dapat kita gunakan untuk menyampaikan dakwah kita dengan lebih berkesan.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s